For hver tiende desktop og bærbare computer, som hardwareforhandleren Comm/2 fra Kokkedal sælger, står der Lenovo på otte af dem.
Comm/2’s store loyalitet mod den kinesiske producent blev for nylig belønnet, da den kinesiske producent ved den årlige partnerkonference i Amsterdam uddelte priser til blot otte ud af Lenovos 90.000 europæiske forhandlere.
Vinderen af »Champion of the year«-kategorien var nemlig forhandleren fra Kokkedal.
»Vi er super glade og stolte, og vi ser det som en bekræftelse på, at det, vi gør til daglig, er det rigtige,« siger Comm/2’s salgs- og marketingdirektør Peter Møller og forklarer som opskrift på successen:
»Vi kender vores plads og formål, og det indebærer god, gammeldags service, hvor vi fokuserer på kundernes forretning,« siger Peter Møller og fortæller, at cirka 80 procent af virksomhedens forretning i dag er udgjort af hardwaresalget.
Comm2 sælger også en lang række andre mærker som HP, Fujitsu, Acer og Apple. At Lenovo har en fremtrædende rolle, skyldes ifølge salgsdirektøren producentens gode produkter og løsninger.
»Og så viser IDC-tal jo også, at Lenovos produkter er populære blandt kunderne,« lyder det fra Peter Møller.
Selv begrundede Lenovo valget med »Comm/2’s succes og mangeårige loyalitet overfor Lenovo.«