Artikel top billede

To danske iværksættere fletter fingre

Håndsrækning fra dansk iværksætter til opkomling.

Lige nu kæmper mange danske it-firmaer for at få ørenlyd og fodfæste uden for landets grænser. Blandt andet Panorama9 som ComON har omtalt i en række artikler.

Nu får Panorama9 en lille hjælpende hånd fra en anden dansk iværksættervirksomhed, Zendesk.

De to firmaer offentliggør i dag et samarbejde, så Zendesks roste kundeservice-håndterings-software kan integreres i Panorama9.

Panorama9 sælger en cloud-baseret management-platform til overvågning og vedligeholdelse af et firmas interne hardware og sikkerhed.

Amerikanerne efterspørger det

Integrationen kan give Panorama9 et ønsket rygstød og få flere især store kunder i tale.

"Der er rigtigt mange amerikanske virksomheder, der efterspørger asset-management og hjælp til change-management, hvor vi sammen med Zendesk nu kan tilbyde en heltstøbt løsning," forklarer direktør Allan Thorvaldsen til ComON.
"Særligt de større kunder i Europa efterspørger integration til helpdesk, især cloud-baseret helpdeks. Zendesk er den førende spiller på markedet, derfor giver integrationen god mening."

Intergrationen mellem de to firmaer betyder, at problemer og opgaver, som opdages i Panorama9, hurtigt kan veksles til Zendesk-opgaver, der kan delegeres til de rette it-ansvarlige, som bedre har mulighed for at få detaljeret infomation og for at følge problemerne helt til dørs. 

Panorama9 findes i en gratis version, men integrationen med Zendesk kræver en af firmaets betalings-produkter.

Zendesk har allerede mulighed for integration med mange andre firmaer. For eksempel et andet populært dansk it-firma, Podio.

"Kunder, der bruger Zendesk som deres interne helpdesk, har ofte brug for at kunne håndtere deres it-assets. Til det formål mener vi, at Panorama9 er et fleksibelt og let redskab, så vi er glade for at kunne udvide vores kunders muligheder med integrationen," siger Todd Revolt, chef for forretningsudvikling i en pressemeddelelse.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Tieto Denmark A/S
Udvikler, sælger og implementerer software til ESDH, CRM og portaler. Fokus på detailhandel, bygge- og anlæg, energi og finans.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
CIO Trends 2021: Sådan ser teknologiradaren ud hos Danmarks bedste CIOs

Teknologien i virksomheder spiller i den grad en større og større rolle, hvor vi er nødt til at stille endnu større krav til, hvordan vi udnytter den, og hvilke muligheder den giver. Spørgsmålet er dog, hvordan man formår at lede en virksomhed, der konstant skal forholde sig til teknologiens forandringer.

16. november 2021 | Læs mere


How to Sikkerhed: Awareness, email fraud og phishing

Man kan aldrig vide sig sikker, for uanset hvor godt man sikrer sig mod hackerangreb og anden svindel, vil hacker næsten altid være et skridt foran. De går efter organisationernes svageste led i håbet om at kunne snyde sig til data, penge eller andet værdifuldt. Få derfor konkrete bud på, hvordan du kan gribe opgaven an og understøtte et effektivt awareness-niveau i din organisation med enkel, men velfungerende, teknologi.

17. november 2021 | Læs mere


Microsoft 365: Gør klar til store prisstigninger

For første gang i mange år hæver Microsoft til foråret priserne på enterprise-udgaverne af Microsoft 365, som er meget udbredte i danske organisationer. Hør om mulighederne i Microsoft 365-pakkerne. Og hør, hvordan du med god license management har mulighed for at trimme dit setup, inden prisstigningerne på op til 25 procent træder i kraft 1. marts 2022.

19. november 2021 | Læs mere