Ny betalingssupport fra Microsoft

Microsoft lancerer nu Online Pay Per Incident, forkortet PPI, der kan benyttes af både private og virksomheder.

Microsoft lancerer nu Online Pay Per Incident, forkortet PPI, der kan benyttes af både private og virksomheder. Brugerne betaler pr. forespørgsel. Servicen er webbaseret, og der er adgang i alle døgnets 24 timer alle ugens dage.

Online PPI kan benyttes i forbindelse med de allerfleste Microsoft-produkter, oplyses det.
 
»Online PPI giver brugerne mulighed for at kontakte vores online-support-team med et teknisk problem på alle tidspunkter af døgnet. Herefter kan brugerne komme videre med deres egentlige opgaver, mens Microsofts support-team arbejder på at finde en løsning på problemet - det fjerner stress-momentet fra vores kunder, at de ved, at en professionel er i gang med at løse deres problem, uden at de selv behøver at vente i telefonen imens,« forklarer Søren Brix, der er supportchef hos Microsoft.

Prisen for en forespørgsel opgives til 449 kroner inklusive moms for private og 739 kroner eksklusive moms for virksomheder, der til grngæld for den højere pris kan få løst problemer inden for et bredere område af Microsofts software.
 
Microsoft lover svar på enhver kundeforespørgsel inden for 24 timer på hverdage. Online PPI har en funktion, hvor kunderne kan se, hvor langt i processen deres forespørgsel er kommet. Brugerne bliver desuden opdateret løbende med en besked direkte i deres personlige indbakke. Brugerne betaler for supportydelsen med kreditkort via internettet, oplyses det.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
TIETOEVRY DENMARK A/S
Udvikler, sælger og implementerer software til ESDH, CRM og portaler. Fokus på detailhandel, bygge- og anlæg, energi og finans.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Computerworld Cloud & AI Festival 2025

Med den eksplosive udvikling indenfor cloud & AI er behovet for at følge med og vidensdeling større end nogensinde før. Glæd dig til to dage, hvor du kan netværke med over 2.400 it-professionelle, møde mere end 50 it-leverandører og høre indlæg fra +90 talere. Vi sætter fokus på emner som AI; infrastruktur, compliance, sikkerhed og løsninger for både private og offentlige organisationer.

17. september 2025 | Læs mere


IT og OT i harmoni: Sikring uden at gå på kompromis med effektiviteten

IT og OT smelter sammen – men med risiko for dyre fejl. Få metoder til sikker integration med ERP, kundesystemer og produktion. Tilmeld dig og få styr på forskellene og faldgruberne.

24. september 2025 | Læs mere


NIS2: Vi gør status efter tre måneder og lærer af erfaringerne

Vær med, når vi deler oplevelser med implementering af NIS2 og drøfter, hvordan du undgår at gentage erfaringerne fra GDPR – og særligt undgår kostbar overimplementering.

30. september 2025 | Læs mere