Microsoft lancerer cyberur i januar

Microsofts SPOT-armbåndsur lanceres på det amerikanske marked i januar.

Den oprindelige plan var, at Microsoft's Smart Personal Objects Technology (SPOT) skulle være tilgængeligt på det amerikanske marked til efteråret i form af et cyber-armbåndsur.

Lanceringen er udsat til januar, hvorfor Microsoft ikke når at få uret med i det lukrative julesalg.

Armbåndsuret opdaterer ejeren med nyheder, vejr, aktiekurser, sport, underholdning og meget mere via MSN Direct.

MSN Direct leverer endvidere beskeder sendt via MSN Messenger og remindere om kalenderaftalere fra Outlooks kalender.

Urproducenterne Fossil og Suunto bliver de første til at levere armbåndsure med Microsofts SPOT-teknik. Prisen på Fossils ure kommer til at ligge på 180 til 200 dollars på det amerikanske marked.

MSN Direct er en betalingstjeneste fra Microsoft med en abonnementspris på 9,95 dollars om måneden.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Konica Minolta Business Solutions Denmark A/S
Salg af kopimaskiner, digitale produktionssystemer og it-services.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Cyber Security Summit 2025: Her er truslerne – og sådan beskytter du dine kritiske data

Deltag og få værktøjer til at beskytte din virksomhed mod de nyeste cybertrusler med den rette viden og teknologi.

19. august 2025 | Læs mere


Cyber Security Summit 2025 i Jylland

Deltag og få værktøjer til at beskytte din virksomhed mod de nyeste cybertrusler med den rette viden og teknologi.

21. august 2025 | Læs mere


AI i det offentlige: Potentiale, erfaringer og krav

Hør erfaringerne med at anvende AI til at transformere og effektivisere processer i det offentlige – og med at sikre datakvalitet, governance og overholdelse af retningslinjer.

27. august 2025 | Læs mere