Det har taget lang tid at få en givtig forretning ud af blandt andet sundhedsportalen Netdoktor.dk, men nu lader det til, at skuden er vendt.
For andet år i træk leverer Netdoktor Media A/S et regnskab med en positiv bundlinje og en stigende omsætning.
Selskabet driver foruden sundhedsportalen Netdoktor.dk også Netdoktor 50 plus og Netdoktor Babyklub.
Til sammen har de tre medier givet en bruttofortjeneste på 4,1 million kroner og et overskud på 260.000 kroner.
»Erfaringerne fra de vilde år omkring dotcom-crashet kommer os til gode nu, hvor vi præcis ved, hvad der skal til, når vi udvikler vores medier. I løbet af dette regnskabsår har vi med relativt få midler relanceret Babyklubben med nyt design og funktionalitet, og det har straks givet pote i form af en markant stigning i både trafik og omsætning på mediet. Så vi er rigtig godt tilfredse og oplever da også en overvældende interesse for det, vi laver, både fra brugerne på nettet og annoncørerne,« siger administrerende direktør i Netdoktor Media, Rikke Esbjerg.