2,3 millioner i overskud for Compare Support

Compare Support fik et overskud på 2,3 millioner kroner i 2003, hvor den unge servicevirksomhed erobrede flere markante kunder i it-salgskanalen og opnåede vækst. Compare Support er også blevet nordisk dækkende, og call-centret i Skovlunde omfatter nu alle de nordiske lande.

»vi har taget vores koncept fra Danmark, hvor vi både har call-center og reparation og gjort det nordisk dækkende. Det har vi meget store forventninger til, for vi kan se, at der er brug for servicevirksomheder, der kan håndtere alt lige fra den første opringning, til reparationen er afsluttet. På det marked har vi i Danmark et forspring, og det har vi nu udbygget til hele Norden. Vi har i november 2003 udbygget vores samarbejde med Medion til at omfatte hele Norden,« kommenterer direktør Kim Mikkelsen.

»I Danmark har vi også udbygget med flere lokaler, som er nødvendigt, når vi hele tiden vokser, og vi har også arbejdet meget med vores systemer, så vores call-center-medarbejdere kan se præcis, hvor langt en reparation er i forløbet, og hvilke reservedele der er til rådighed. Alt det kan vi se, mens kunden er i røret - og det uanset hvor reparationen foregår,« føjer han til.

Blandt de seneste nye kunder er SD Data og Ingram Micro. Sidstnævnte skal fremover sælge serviceydelser på hjemme-pc'er og servere leveret af Compare Support, oplyses det.

Netcompany A/S

Data Management Consultant

Midtjylland

Erhvervsakademi Aarhus

Underviser til datamatikeruddannelsen

Midtjylland

Netcompany A/S

IT Manager

Midtjylland

Politiets Efterretningstjeneste

Bliv sektionsleder for Open Source Intelligence, OSINT, i PET

Københavnsområdet

Annonceindlæg fra DE-CIX

Enhver strategi for applikationsmodernisering bør tage netværket med fra start

Modernisering af ældre on-premise-applikationer til cloud-løsninger er en topprioritet for virksomheder globalt.

Navnenyt fra it-Danmark

Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Birthe Kamstrup som Data & AI Consultant. Hun skal især beskæftige sig med at optimere datadrevne beslutningsprocesser til glæde for Norriq's kunder. Hun kommer fra en stilling som Teamlead/Senior Insight Specialist hos CompanYoung. Hun er uddannet i sociologi og har en bachelor i erhvervsøkonomi på Aarhus universitet. Nyt job

Birthe Kamstrup

Norriq Danmark A/S

Netip A/S har pr. 15. september 2025 ansat Benjamin Terp som Supportkonsulent ved netIP's kontor i Odense. Han er uddannet IT-Supporter hos Kjaer Data. Nyt job

Benjamin Terp

Netip A/S

Signifly har pr. 1. august 2025 ansat Morten Eskildsen som UX Lead. Han skal især beskæftige sig med styrke bureauets kompetencer inden for UX og digital strategi i konsulentteamet og arbejde på tværs af alle afdelinger. Han kommer fra en stilling som CDO, UX & Digital Strategy Consultant hos Zupa. Nyt job

Morten Eskildsen

Signifly